Бюджет на виставку складається з декількох складових, не малу частину в якому складає виставковий стенд. Як оптимізувати витрати компанії на виставку за рахунок розумного підходу до забудови виставкового стенду?
Ось декілька порад:
1) Готуйтеся завчасно.Цей параметр це як вартість на авіаквитки – для тих, хто купив квиток заздалегідь, вартість набагато нижче. Якщо компанія починає готуватися заздалегідь, то можна отримати більше пропозицій по дизайну і вартості, а потім вибрати з них саме той варіант, який оптимально відповідає вашим потребам. Дизайн і забудова виставкових стендів – процес, який вимагає тривалої підготовки.
2) Приділіть увагу ергономіці. Часто в гонитві за красивою зовнішньої картинкою компанії-учасники виставок витрачають багато грошей на оздобу, забуваючи про зручність перебування на стенді. Зберіть максимальний список своїх потреб і завдань. З цього компанія-забудовник виставкового стенду зможе дуже чітко пропрацювати функціонал і зонування стенду, що дозволить компанії-учаснику максимально
“оселитися” strong> на виставковому стенді заздалегідь strong>, і зробити кожен метр площі робочим.
3) Застосовуйте нестандартні рішення.
Впроваджуйте на виставковий стенд “не фабричні” рішення – дерева, скульптури, артисти пантоміми і т.п. Виставковий стенд може бути декорацією і бути бюджетним, але виготовлена рукотворна або “жива скульптура” зробить його цікавим і привабливим для відвідувачів.
4) Використовуйте інтерактивні елементи.
Сьогодні обсяг отриманої відвідувачем інформації сильно залежить від швидкості її передачі. Використовуйте відео і аудіо передачу основних мессаджів компанії, відмовтеся від статичних стін на користь комплексних, інтегрованих в дизайн медійних рішень. Досвідчені компанії-забудовники виставкових стендів допоможуть з вибором.
5) “Хліба і видовищ”.
Годуйте, наливайте і розважайте своїх відвідувачів. Навіть на невеликій площі можна виділитися серед конкурентів через просту стару істину: народ завжди вимагає хліба і видовищ. Бармен-шоу, дегустація продукції компанії, трансформери з деталей вашого заводу, що співають блюз, – це безумовно приверне увагу відвідувачів, навіть якщо сам стенд Вашої компанії не настільки величезний, як стенд конкурентів.
Будьте креативними, сміливими у впровадженні нових рішень і робіть це завчасно і обдумано. Це обов’язково принесе вам більшу віддачу при менших витратах на виставковий стенд.