Демонстрація продукції компанії на виставковому стенді
February 19, 2020

February 19, 2020
Якщо продукт компанії помітний, то без сумніву найкращою можливістю переконати потенційного покупця – це можливість продемонструвати його на власні очі.
Саме тому виставки не йдуть в онлайн, а, як і раніше, є потужним комерційним інструментарієм продажів в офлайні.
Існує декілька правил, які необхідно враховувати при забудові стенда на виставку, де буде демонструватися продукція клієнта:
1) Природне середовище
По можливості демонструвати продукцію треба в умовах, максимально наближених до природних – плитка в інтер’єрі, холодильне обладнання з продукцією, ковпачки та етикетки на пляшках …
2) Ергономічне розміщення
Відвідувач повинен мати можливість розглянути продукт з усіх боків, можливо, потримати його в руках. Для цього необхідно продумати простий доступ як до вітрин виставкового стенда, так і до окремо стоячих експонатів.
3) Техніка безпеки
При демонстрації великої техніки, працюючих агрегатів, клеїв і т.п., необхідно враховувати, що встежити за діями усіх відвідувачів неможливо. Тому важливо продумати огорожу і обмеження доступу в потенційно небезпечні зони.
4) VIP-доступ
Якщо компанія хоче продемонструвати свою продукцію обмеженому колу осіб, то необхідно заздалегідь передбачити правила і порядок доступу на виставковий стенд: тимчасові інтервали, запрошення, закриті переговорні кімнати і регульований доступ на стенд через стійку рецепції.
5) Справа смаку
Якщо основними конкурентними перевагами продукту компанії є його смакові або відчутні якості – то без дегустації і можливості доторкнутися до товару ніяк не обійтися.
Участь у виставках дозволяє продемонструвати товар і розповісти про нього потенційним покупцям з «перших вуст», але непродумана і непідготовлена участь призведе лише до втрати часу та коштів.
Потрібна допомога в проектуванні та виробництві виставкового стенда?
Напишіть нам на email kyiv@alpacaexpogroup.ua або подайте запит, натиснувши на кнопку нижче