Ми у світі
  • Україна
    • UK
    • RU
    • EN
  • Європа
    • UK
    • RU
    • EN
  • Близький Схід
    • UK
    • RU
    • EN
  • Росія
    • UK
    • RU
    • EN
  • ІНШІ КРАЇНИ
    • UK
    • RU
    • EN
ЛОГІН ЕКСПО ТРЕКЕР
UK | RU | EN

Офіс Україна

+38 044 482 34 41
kyiv@alpacaexpogroup.ua

Exhibition stands Alpaca Expo Group - Выставочные стенды Украина
  • ПРО НАС
    • Наше бачення
    • Досвід
    • Локації
    • Відповідальність
  • ПОСЛУГИ
    • Виставкові стенди та дизайн
    • Невиставкові рішення
    • Проектний менеджмент
    • Логістика і зберігання
    • Виробництво
    • Виставкові сервіси
    • MAKEKIT система
  • НОВИНИ
  • МЕДІА
  • РОБОТИ
    • Роботи
    • Історії
    • Клієнти
  • Контакти
    • Вакансії
  • ЕКСПО ТРЕКЕР
  • ПРО НАС
    • Наше бачення
    • Досвід
    • Локації
    • Відповідальність
  • ПОСЛУГИ
    • Виставкові стенди та дизайн
    • Невиставкові рішення
    • Проектний менеджмент
    • Логістика і зберігання
    • Виробництво
    • Виставкові сервіси
    • MAKEKIT система
  • НОВИНИ
  • МЕДІА
  • РОБОТИ
    • Роботи
    • Історії
    • Клієнти
  • Контакти
    • Вакансії
  • ЕКСПО ТРЕКЕР
ЗВОРОТНИЙ
ДЗВІНОК
ДИЗАЙН
ЗА

48 ГОД

Демонстрація продукції компанії на виставковому стенді

February 19, 2020

Назад до огляду
Категорії
  • Експо новини
  • Зустрічі з експертами
  • Рекомендовані

Якщо продукт компанії помітний, то без сумніву найкращою можливістю переконати потенційного покупця – це можливість продемонструвати його на власні очі.


Саме тому виставки не йдуть в онлайн, а, як і раніше, є потужним комерційним інструментарієм продажів в офлайні.

 

Існує декілька правил, які необхідно враховувати при забудові стенда на виставку, де буде демонструватися продукція клієнта:

 

1) Природне середовище

По можливості демонструвати продукцію треба в умовах, максимально наближених до природних – плитка в інтер’єрі, холодильне обладнання з продукцією, ковпачки та етикетки на пляшках …

 

стенд компанії AdaWall на виставці в Росіївиставковий стенд AdaWall Wallpaper Factory у Москві
стенд компанії Prime Ceramics на російській виставцівиставковий стенд Prime Ceramics у Москві

 

виставковий стенд Hitline в Німеччинівиставковий стенд Hitline в Дюссельдорфі
виставковий стенд на ПРОДЕКСПО в Росіївиставковий стенд Technologia у Москві

 

2) Ергономічне розміщення

Відвідувач повинен мати можливість розглянути продукт з усіх боків, можливо, потримати його в руках. Для цього необхідно продумати простий доступ як до вітрин виставкового стенда, так і до окремо стоячих експонатів.

 

стенд компанії MAKEL на російській виставцівиставковий стенд Makel у Москві
стенд компанії Owandy на німецькій виставцівиставковий стенд Owandy в Кельні

 

стенд компанії Новомосковський посуд на російській виставцівиставковий стенд Новомосковського посуду в Москві
стенд компанії Автокама на російській виставцівиставковий стенд Автокама в Москві

 

3) Техніка безпеки

При демонстрації великої техніки, працюючих агрегатів, клеїв і т.п., необхідно враховувати, що встежити за діями усіх відвідувачів неможливо. Тому важливо продумати огорожу і обмеження доступу в потенційно небезпечні зони.

 

стенд компанії Ростсельмаш на російській виставцівиставковий стенд Ростсельмаш у Москві
стенд компанії Interpipe на німецькій виставцівиставковий стенд Interpipe в Берліні

 

стенд компанії Livisto на російській виставцівиставковий стенд Livisto в Москві
стенд Речицького метизного заводу на німецькій виставціСтенд Речицького метизного заводу в Штутгарті

 

4) VIP-доступ

Якщо компанія хоче продемонструвати свою продукцію обмеженому колу осіб, то необхідно заздалегідь передбачити правила і порядок доступу на виставковий стенд: тимчасові інтервали, запрошення, закриті переговорні кімнати і регульований доступ на стенд через стійку рецепції.

 

стенд компанії Barco на голландській (нідерландській) виставцівиставковий стенд Barco в Амстердамі
стенд компанії Brembo на виставці в ОАЕвиставковий стенд Brembo в Дубаю

 

стенд японской компанії MESACO на російській виставцівиставковий стенд MESACO в Москві
стенд компанії Al-Shalan на німецькій виставцівиставковий стенд Al-Shalan у Кельні

 

5) Справа смаку

Якщо основними конкурентними перевагами продукту компанії є його смакові або відчутні якості – то без дегустації і можливості доторкнутися до товару ніяк не обійтися.

 

стенд компанії Cafes Richard на виставці в ОАЕвиставковий стенд Cafes Richard в Дубаю
стенд компанії Мінськ Кристал Груп на російській виставцівиставковий стенд Мінськ Кристал Груп у Москві

 

стенд компанії BWT Russia на виставці в Росіївиставковий стенд BWT Russia в Москві
стенд компанії Kim's Chocolate на виставці у КельніКомпания Kim’s Chocolate у Кельні

 

Участь у виставках дозволяє продемонструвати товар і розповісти про нього потенційним покупцям з «перших вуст», але непродумана і непідготовлена участь призведе лише до втрати часу та коштів.

 

Потрібна допомога в проектуванні та виробництві виставкового стенда?

Напишіть нам на email kyiv@alpacaexpogroup.ua або подайте запит, натиснувши на кнопку нижче

 

 

Поділитися
Share on LinkedIn Share on LinkedIn Share on LinkedIn

ІНШІ НОВИНИ

  • Trinity Group на АвтодорЕкспо 2020

    December 4, 2020

  • Як вибрати надійного забудовника виставкового стенду?

    October 2, 2020

  • Роль ергономіки в дизайні виставкового стенду.

    July 1, 2020

Зв'яжіться з нами!

Alpaca Expo Group

Офіс Україна

+38 044 482 34 41
kyiv@alpacaexpogroup.ua

вул. Гоголівська, 2А, Київ, 01054

Україна

© 2021 Alpaca Expo Group •
  • Положення та умови
  • Політика конфіденційності
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
Privacy & Cookies Policy
×