Як вибрати надійного забудовника виставкового стенду?
October 2, 2020

October 2, 2020
Виставковий бізнес дуже багатогранний. Пропозицій на ринку будівництва виставкових стендів дуже багато. Як не загубитися та розібратися, що з себе представляє кожен з них?
Учаснику виставки дуже важко прийняти рішення про вибір забудовника виставкових стендів. Велика ймовірність потрапити на компанію-одноденку або фрілансера, які десь будували виставковий стенд, може навіть працювали в іншій компанії, але сьогодні не мають за спиною надійного тилу. Виставковий стенд – це продукт, який повинен бути готовий точно в строк. Тут немає права на помилку. У стислі по часу терміни, відведені для монтажу стенду, в умовах, які надає виставковий зал, необхідно злагоджено і чітко відпрацювати весь процес монтажу. Таке можливо тільки при наявності великої команди і досвіду за плечима проектного менеджера.
Як же мінімізувати ризики при виборі підрядника? Що перевірити і на що звернути увагу?
Наявність власного виробництва.
Власні виробничі потужності – це не тільки гарантія вартості, але і гарантія своєчасного і якісного виготовлення проекту. Крім того, це показник сталого перебування на ринку, так як виробництво вимагає чималих витрат в утриманні. Чим менше учасників в процесі, тим оптимальніше вартість і якість передачі інформації. Чим більше багатопрофільне виробництво, тим підрядник надійніший, так як багато робіт буде робитися всередині власними силам. Запитуйте фото готових елементів стенду протягом усього процесу підготовки стенду, – це дозволить зберегти нерви і час, а також дасть можливість виправити своєчасно помилкам, якщо щось зроблено не так.
Сайт компанії в інтернеті.
Сьогодні інтернет перестав бути дивиною і став основним щоденним інструментом для вирішення всіх питань. Відповідно, тільки ледачий не зробив свій сайт в інтернеті, благо сьогодні це завдання можна вирішити за сотню-другу доларів. Проте, у великій виставковій компанії буде досить інформативний сайт, який розроблений за власним дизайном, з актуальними своїми текстами і картинками. Широке портфоліо, відгуки клієнтів, статті – чим більше наповнення сайту, тим більший ресурс потрібен для його підтримки, а, значить, це вже не “вчорашній” забудовник виставкових стендів, а компанія з репутацією і досвідом.
Досвід роботи компанії.
Безумовно, сьогодні всі хочуть фахівців з досвідом роботи навіть на посаду кур’єра, але в ситуації з виставковими стендами у Вас немає права на помилку. Виставка відбувається в певний час раз на рік або раз в три роки, і саме по Вашому стенду про імідж компанії складуть враження безліч відвідувачів, яке вони заберуть з собою. Тому краще не експериментувати, якщо виставка для вас важлива, а працювати з компанією, яка має досвід работи і довготривалу історію. Про це можуть сказати роботи в портфоліо, датовані минулими роками, відгуки відвідувачів і т.п.
Бренди в портфоліо.
Великі бренди часто мають або спеціально виділену людину, яка займається виставковим стендом, або рекламне агентство, в задачах якого провести кастинг підрядника. У зв’язку з цим, вибір підрядника і вимоги до якості продукту будуть у них більш ніж високі. Якщо великі відомі бренди довірили розробку свого маркетингового інструменту, яким є виставковий стенд, визначеному забудовнику, то це говорить про високий рівень кваліфікації останнього.
Відгуки клієнтів.
Рідко хто зізнається на публіку, що він не надто добрий забудовник. Дуже показово для об’єктивної оцінки забудовника виставкових стендів є його оцінка клієнтами. Якщо компанія-забудовник виставкових стендів розміщує у себе на сайті відгуки клієнтів, готова надати їх контакти для зв’язку, то це говорить про те, що забудовник виставкових стендів цінить свою репутацію, йому нема чого приховувати. Запитуйте контакти і рекомендації клієнтів – це хороший об’єктивний фактор для того, щоб скласти враження про компанію.
Акредитація.
Акредитація – важливий показник заможності і статусу компанії на ринку. На майданчиках в Україні передбачена сезонна акредитація, яку, як правило, платять тільки великі компанії. Так як це значна сума грошей і певні технічні вимоги до компанії-забудовника, то це є важливим фактором при оцінці спроможності компанії. Компанія-забудовник виставкових стендів, яка будує один стенд в сезон, не буде проплачувати акредитацію, так як це занадто витратно.
Вплив коронавіруса на галузь.
Життя вносить свої корективи і, на жаль, виставкова галузь значно постраждала від пандемії COVID 19, при якій більшість виставкових заходів були скасовані або перенесені. Частина компаній пішла з ринку виставок, хтось не зміг зберегти виробництво, хтось переїхав в інший регіон. Дуже важливо оновити свій список перевірених компаній-забудовників виставкових стендів, щоб бути впевненим, що Ваш проект буде реалізований в терміни і якісно.
Вдалої Вам виставки!