Маленькі стенди з великим потенціалом
January 16, 2020

January 16, 2020
Участь у виставці – ефективний інструмент просування продукції в середовищі професіоналів. У сьогоднішньому світі онлайну, мабуть, єдино ефективний офлайновий інструмент.
І навіть якщо компанія ще тільки виходить на ринок, то краще взяти стенд маленької площі і заявити про себе професійному світу, ніж залишатися безмовним.
Ніколи не треба думати, що маленька площа – вирок. Діамант у красивій огранці завжди приверне більше уваги, ніж велика скляшка.
Зробіть зі своєї площі «діамант»:
1) Один, але помітний і нестандартний елемент приверне увагу відвідувачів
2) Вбудовуйте в стенд свою продукцію або наочно показуйте, чим займається компанія
3) Використовуйте максимум доступної висоти – перевага завжди за стендами, які помітні здалеку
4) Інтерактив і ще раз інтерактив. Витратьте гроші на відео, аудіо, VR, тачпанелі і т. д. Якщо вже зустріч відбулася не в онлайні, то відвідувач хоче витягти з неї максимум
5) Спробуйте взяти площу, відкриту з усіх боків – ймовірність, що такий стенд швидше помітять, в рази більше
6) Персонал – працюйте в проходах, спілкуйтеся з аудиторією
Після виставки оцініть показник ROI – якщо все зробити по-максимуму, він стане можливо навіть вище, ніж у конкурентів з великою площею.