Рішення для Вашого стенду при маленькій площі
May 18, 2020

May 18, 2020
Участь у виставці – ефективний інструмент просування продукції в середовищі професіоналів. У сьогоднішньому світі онлайну, мабуть, єдино ефективний офлайновий інструмент.
Якщо компанія ще тільки виходить на ринок, то краще взяти стенд маленької площі і заявити про себе професійному світу, ніж залишатися безмовним. Ніколи не треба думати, що маленька площа – вирок.
Оберіть для себе двоповерховий стенд, якщо вже маєте певний досвід на ринку. Наявність другого поверху на виставковому стенді свідчить про масштаби та стійкість компанії.
Як зробити з МАЛЕНЬКОЇ ПЛОЩІ «діамант»:
1) Один, але помітний і нестандартний елемент приверне увагу відвідувачів
2) Вбудовуйте в стенд свою продукцію або наочно показуйте, чим займається компанія
3) Використовуйте максимум доступної висоти – перевага завжди за стендами, які помітні здалеку
4) Інтерактив і ще раз інтерактив. Витратьте гроші на відео, аудіо, VR, тачпанелі і т. д. Якщо вже зустріч відбулася не в онлайні, то відвідувач хоче витягти з неї максимум
5) Спробуйте взяти площу, відкриту з усіх боків – ймовірність, що такий стенд швидше помітять, в рази більше
6) Персонал – працюйте в проходах, спілкуйтеся з аудиторією
Приклади оформлення для ДВОПОВЕРХОВОГО СТЕНДУ:
Одним із важливих аспектів участі у виставці для лідерів галузі є зустріч з їхніми партнерами та дилерами. Можливість тривалих спокійних переговорів у найбільш комфортній атмосфері надзвичайно важлива в такі моменти. Другий поверх стенда абсолютно вирішує це питання:
Другий поверх для виставкового стенду на невеликій площі: