Підтримуємо вітчизняного виробника: найкрутіші стенди
June 16, 2019

June 16, 2019
Наївно було б припускати, що після здобуття незалежності Україну зустрінуть на міжнародному ринку з розпростертими обіймами. Входження у світову економіку виявилося непростим.
Нестійка українська економіка включилася в торговельні перегони явно з позиції аутсайдера. Незважаючи на те, що пройшло більше 20 років, ситуація досі складається не так, як хотілося б, оскільки, на відміну від країн Східної і Центральної Європи, Україна як і раніше залишається експортером переважно сировини та напівфабрикатів.
Проте лібералізація зовнішньої торгівлі та підписання Угоди про поглиблену і всебічну зону вільної торгівлі з Європейським Союзом забезпечили Україні передумови для нарощування експорту і просування послуг. Україна закріплює свої позиції на міжнародному ринку і поступово “привчає” іноземних споживачів до товарів вітчизняного походження, до того, що українське – якісне і заслуговує довіри.
Для українських компаній вибудовування торгової стратегії на міжнародному ринку – тривалий і тернистий шлях. Існує не так багато інструментів просування бізнесу за межами країни, і одним з найбільш ефективних з них є участь в профільних виставках.
Міжнародна профільна виставка – це відмінна можливість для українських компаній заявити про себе, освоїти нові ринки збуту, викликати інтерес до своєї продукції і послуг та, як результат, укласти договори з новими партнерами, розширити клієнтську базу і збільшити число замовлень. Для того, щоб участь в заході була ефективною, необхідно розробити правильну маркетингову концепцію, зібрати активну виставкову команду, підібрати продукцію для демонстрації і, звичайно ж, виготовити якісний і унікальний виставковий стенд.
За роки діяльності Альпака Експо Груп розробила сотні ексклюзивних виставкових стендів, як для невеликих українських компаній, так і для “титанів”, які впевнено стоять на ногах у своїй сфері діяльності. Ми пишаємося співпрацею з передовими українськими компаніями з різних галузей і хотіли б трохи розповісти про їхній досвід участі на великих міжнародних виставках.
Підприємство, історія якого налічує більше 90 років, нині є одним з небагатьох, що реалізують повний цикл створення сучасних літаків – від передпроектних наукових досліджень до будівлі, випробувань, сертифікації, серійного виробництва та післяпродажного обслуговування.
У 2015 році компанія взяла участь в міжнародній аерокосмічній виставці Dubai Airshow, представивши свої транспортні і пасажирські літаки Ан-132 і Ан-178. Нові поліпшені версії повинні були замінити на ринку авіаперевезень популярну в країнах Азії, Африки і Латинської Америки модель Ан-32.
В рамках виставки виробнику потрібно було показати всі сильні сторони нових літаків так, щоб потенційні покупці, більшість з яких на той момент успішно експлуатували Ан-32, ухвалили рішення замінити модель на нову. Складно уявити, як на виставковому стенді, площею всього в 50 кв. м, можна було уявити літак, який здатний підняти в небо 9 тонн вантажу. Але “антоновцям” це вдалося.
АН-132 – спільний проект України та Саудівської Аравії. Він був розроблений спеціально для експлуатування в умовах жаркого клімату і високогір’я, а його вантажопідйомність в три рази більше, ніж у попередника АН-32. На момент участі у виставці на заводі ім. Антонова збирали носову частину фюзеляжу, проте на стенді були продемонстровані деталізовані 3-D макети літаків.
Мініатюрні моделі АН-132 і АН-178 були виготовлені спеціально для виставки, щоб потенційним клієнтам було простіше візуалізувати настільки масштабну машину. Додатково інформацію про літаки можна було дізнатися з відеопрезентації на моніторах. А в своєму розпорядженні і повітряну атмосферу забезпечив яскравий небесний фон.
Як результат, за час проведення Dubai Airshow представники заводу ім. Антонова успішно провели переговори з потенційними клієнтами – це країни Азії, Латинської Америки і Африки. VIP-гостей стенду запрошували в закриту затишну переговорну, в якій можна було спокійно обговорити всі деталі співпраці.
Виставковий стенд заводу імені Антонова від Альпака Експо Груп
Дарниця виробляє понад 250 найменувань лікарських засобів і є лідером фармацевтичного ринку України. Сама компанія впевнена, що секрет її успіху – використання інноваційних технологій і обладнання. За різними оцінками, частка Дарниці на українському фармацевтичному ринку – близько 7%.
У 2017 році компанія брала участь в 28-й Міжнародній спеціалізованій виставці фармацевтичної промисловості – CPhI Worldwide, яка проходила в одному з найбільших виставкових центрів світу – Messe Frankfurt. На престижній події були відображені найсучасніші тенденції розвитку фармацевтичної промисловості. 34 тис. фахівців з 160 країн світу представили новинки даної галузі: активні фармацевтичні інгредієнти, хімію і проміжні матеріали, натуральні препарати, а також біотехнології, дослідження, діагностику і імунохімію.
Стенд компанії “Дарниця”
Демонстрація досягнень компанії Дарниця в одному ряду з авторитетними виробниками і світовими лідерами ринку лікарських засобів – це значний крок для української економіки. Таким чином вітчизняний виробник заявляє про себе у світі фармсуспільству і сприяє розвитку українського експорту в європейські країни, що є одним з найважливіших стратегічних напрямків Дарниці.
Для компанії три дні у Франкфурті пройшли дуже плідно. Виставковий стенд Дарниці відвідали представники понад 30 країн, співробітники компанії провели на виставці зустрічі з потенційними партнерами по фармацевтичному виробництву і дистрибуції, отримали цінну інформацію про інноваційні тренди, нові ідеї і технології.
Деталі стенда для компанії “Дарниця” від Alpaca Expo Group
Євроформат – провідний український виробник ліфтів, що надає послуги для житлового та комерційного будівництв. Компанія представлена власним науково-дослідницьким центром і монтажними підрозділами. Виробничі потужності компанії загальною площею 12 400 кв. м дозволяють виготовляти до 300 ліфтів на місяць і експортувати продукцію в країни Європи.
Компанія презентувала свою продукцію на наймасштабнішій виставці в Європі INTERLIFT-2017, яка проходила в місті Аугсбург, Німеччина. Завод став єдиним виробником ліфтів з України, який представив галузь на цьому заході. Євроформат регулярно відвідував виставку в якості гостя, але тільки в 2017 році вперше представив власний виставковий стенд.
Компанія брала участь у виставці під слоганом “The most durable elevators” (“Найнадійніші ліфти”), і обраний він був не просто так, адже український продукт з терміном експлуатації 25 років – нетиповий для Європи. У країнах ЄС термін служби ліфта в 10-15 років є цілком прийнятним.
Довговічність і надійність своїх ліфтів завод продемонстрував оригінальним способом. Концепція дизайну виставкового стенду полягала в наступному: “Ліфти від Євроформат наскільки надійні, що навіть при руйнуванні будинку, на ліфті немає жодної подряпини”. Тому на відносно невеликій площі була відтворена відома сцена з мультфільму “Ну, постривай”. На стенді була розміщена ліфтова кабіна і купа цегли, які імітували частину напівзруйнованої висотної будівлі. Руйнував його кран за допомогою кулі-молота, яка в підсумку зім’ялася від зіткнення з ліфтом.
Основна частина крана була намальована на стенді, а його стріла з кулею-молотом були муляжем. Таким чином, вдалося оптимально розподілити площу стенду і сконцентрувати увагу на ліфті, а не на величезній машині.
Для Євроформату дебют у виставці INTERLIFT-2017 пройшов успішно. Компанія змогла довести європейським колегам, що українські ліфти конкурентоспроможні на міжнародному ринку. На виставковому стенді було проведено кілька десятків зустрічей з клієнтами та постачальниками, а також були підписані перші контракти в рамках виставки з партнерами з Німеччини, Англії та Польщі.
Стенд з ліфтом компанії “Євроформат”
Виставковий стенд з використанням муляжу для компанії “Євроформат”
Компанія ВЕНТС (Приватне акціонерне товариство “Вентиляційні системи”) – лідер вентиляційного виробництва, що виробляє повний спектр обладнання для вентиляції та кондиціонування будь-якого ступеня складності. Компанія володіє найбільшою сучасною виробничою базою в Європі і займає почесне членство в найбільших світових асоціаціях.
У 2017 році міжнародна виставка ISH, що проходить раз на два роки у Франкфурт-на-Майні, зібрала понад 2400 учасників, включаючи компанію ВЕНТС і 200 тис. відвідувачів з Німеччини, Канади, Росії, Іспанії, Японії, Австралії. Протягом чотирьох днів у рамках виставки були представлені новинки галузі, проходили тематичні семінари та презентації систем опалення, водопостачання, кондиціонування повітря і вентиляції.
ВЕНТС знайомив відвідувачів з досягненнями компанії в області енергоефективної вентиляції (побутової, промислової, децентралізованої і систем димовидалення). Виставковому стенду компанії було приділено підвищену увагу. По-перше, завдяки представленому широкому спектру вентиляційної продукції і комплексних рішень, що дозволяють знизити витрати на вентиляцію і обігрів приміщень. По-друге, компанія презентувала нові розробки побутової та промислової вентиляції, які поєднують в собі поліпшені технічні характеристики, наявність корисних функцій і спрощений монтаж. Дизайн стенда був розроблений таким чином, щоб наочно продемонструвати, як необхідно кріпити / розміщувати обладнання в приміщенні, тому була задіяна вся площа стенду як стіни, так і стеля. При цьому, відвідувачі виставки вільно пересувалися по стенду, не виходячи за його територію.
За час виставки компанія провела безліч зустрічей з потенційними клієнтами для встановлення нових партнерських відносин. Комфортно розміститися в невимушеній атмосфері дозволяла світла переговорна, для якої був спроектований другий поверх стенду.
ВЕНТС в черговий раз привернула велику увагу вимогливої європейської публіки на виставці, що стало ще одним важливим кроком для розвитку компанії.
Виставковий стенд для української компанії Vents
Інтерпайп – українська промислова компанія, виробник безшовних і зварних труб і залізничної продукції. Входить в топ-10 найбільших у світі експортерів безшовних труб, а також є третім за величиною виробником суцільнокатаних з/д коліс.
Продукція Інтерпайп поставляється в 80 країн світу через мережу торгових офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. Серед клієнтів – нафтогазові компанії, будівельні групи, провідні машинобудівні підприємства, а також залізні дороги і вагонобудівники.
У 2018 році Інтерпайп в черговий раз взяла участь у спеціалізованій міжнародній виставці Tube Dusseldorf. Це провідний захід в області трубопровідних технологій, присвячений демонстрації обладнання для всіх етапів технологічного циклу виробництва труб, готової продукції, супутніх технологій і сервісів.
Без применшення можна заявити, що Інтерпайп стала “хедлайнером” виставки, оскільки нікому з учасників не вдалося настільки захоплююче розповісти про виробництво сталевих безшовних і зварних трубах. Дизайн виставкового стенду, площею 157 кв. м, поєднував в собі кілька стилів – екологічний, сучасний і лаунж.
Інноваційні технології були ключовою ланкою презентації компанії на стенді. Відвідувачі могли “прогулятися” по виробництву за допомогою окулярів VR-реальності. Віртуальний тур транслювався на великий світлодіодний екран, тому інші гості стенда могли спостерігати за тим, що відбувається, і підказувати, куди повернути або направитися.
Не менш дивними були роботи телеприсутності PadBot, які переміщалися по периметру стенда. На тому боці “проводу” знаходилася жива людина, яка проводила відеоконференції, відповідала на питання, надавала додаткову інформацію і навіть приймала замовлення на каву/чай в режимі онлайн.
Крім того, одну зі стін стенда займав величезний LED-екран, який проектував відеопрезентацію про компанію. Інтерпайп продемонстрував, що вона є сучасною і прогресивною компанією, яка йде в ногу з розвитком технологій як у сфері комунікації, так і у виробництві та постачанні своєї продукції.
На другому поверсі стенда, де було розміщено кілька просторих переговорних, компанію зустріла численна кількість потенційних замовників і партнерів, уклавши не один успішний контракт про співпрацю.
Двоповерховий виставковий стенд компанії Interpipe від Альпака Експо Груп
Cтенд для Interpipe готовий до зустрічі з відвідувачами виставки
Виставковий стенд Interpipe всередині
На закінчення хотілося б підкреслити важливість виставкової діяльності для розвитку бізнесу і економіки України в цілому. Особливо це відноситься до малого і середнього бізнесу, який обмежений у фінансових можливостях для організації рекламних заходів щодо просування своїх товарів і послуг на ринку. Навіть при незначному маркетинговому бюджеті підприємці можуть брати участь в масштабних міжнародних виставках.
Міжнародні виставки для українських компаній – це потужний економічний інструмент, який забезпечує просування бізнесу і його продукції на ринку як для конкретної країни, так і для всього світу. Експозиції сприяють встановленню нових партнерських зв’язків і отримання інформації про всі сучасні тенденції конкретної галузі.
Не бійтеся розширювати межі свого бізнесу – беріть участь в міжнародних виставках і презентуйте свою унікальну продукцію на весь світ! Альпака Експо Груп готова підтримати вас, надавши комплексні послуги з розробки виставкового стенду та підготовці до участі у виставці.