
Ціль
Завод ПРО АКВА і компанія, що представляє його, “Его Інжиніринг”, звернулися до нас для реалізації виставкового стенду в Дубаї, на виставці Big 5 Dubai. Ця щорічна виставка присвячена будівництву, системам кондиціонування і опалення. Компанія вперше брала участь на виставці за кордоном, що накладало на нас певні зобов’язання.
Задача
Ринок Близького Сходу – претензійний, вимагає правильного позиціонування і маркетингового просування, та істотно ментально відрізняється від російського. З одного боку Его Інжиніринг – це велика російська компанія, один з флагманів ринку, і це створює необхідність у відповідному поданні іміджу компанії. З іншого боку, завдання через невелику виставкову площу і участь в перший раз продемонструвати для Близькосхідного регіону масштабність бренду компанії.


Реалізація
Компанія Его Інжиніринг звернулася до нас з готовим дизайном, але непридатним під специфіку місцевого ринку – наявність матеріалів і кліматичні особливості в різних регіонах світу обумовлюють свою лінійку матеріалів, що використовуються, і, виходячи з цього, можливості втілення в матеріалі того чи іншого дизайну. Ми спільно адаптували дизайн і затвердили його з представниками бренду, щоб зберегти основну ідею, не втратити в якості і передати фундаментальність та силу бренду.
Виставка
Завод Pro Aqua знайомив зі своєю продукцією ринок Близького Сходу, тому продукція заводу прибула на виставку раніше і ми встановлювали її на стенд. Зразки продукції викликали жвавий інтерес у публіки і клієнт отримав масу відвідувачів на свій стенд, що, звичайно, не може не радувати як клієнта, так і нас. Стенд вийшов яскравим і світлим, білий колір зі свіченням підкреслював чистоту та акуратність ліній продукції заводу і дозволяв детально вивчити її.
