
Задача
З 4 по 7 жовтня 2016 року в Крокус Експо (Москва) відбулася виставка сільськогосподарської продукції «Агросалон 2016». Компанія «Ростсельмаш» – постійний учасник виставки, і 2016 рік не став винятком.
Майже 3000 м кв виставкового простору, – площа, розміром як маленька виставка, – підлягала ретельному плануванню. На розробку і реалізацію концепту – 1 місяць.
Дизайн
Виставковий простір було умовно поділено на кілька зон, що потрібно було відобразити в дизайні: зона розміщення техніки, зона презентації та ВІП-переговорів, фаншоп з сувенірною продукцією компанії і технічні приміщення.
При розробці концепту вирішено було використовувати багаторівневу конструкцію для підкреслення масштабності бренду, економії простору і можливості огляду техніки з висоти.
У дизайні зупинилися на технологічному варіанті комбінації матеріалів, як виставкових, так і інтер’єрних технологій, для створення цілісного образу одного з провідних брендів російської сільгосптехніки.


Процес
Крім візуального оформлення і продуманої ергономіки стенду, в завдання входило використання технічних рішень: автоматичний ліфт для подачі закусок на другий рівень стенду, автоматичні розсувні двері для фаншопа, професійний звуковий та світловий супровід.
Природно, таке масштабне завдання вимагало залучення безлічі спеціалізованих підрядників, що вимагало максимального уваги до деталей з боку поджект-менеджменту.
Виклики
Безумовно, в стислі монтажні терміни не обійшлося без ексцесів – ми залишилися без ліфта, він не встиг приїхати в строк від постачальника. Його довелося винаходити прямо на майданчику, за що окреме спасибі нашому провідному інженерові за чудову інженерну реалізацію.
Не обійшлося і без казусів на зоні розміщення техніки. Багатотонні комбайни при заїзді на подіуми частково надломлювали їх. Тому після закінчення монтажного дня, починалися ночі виготовлення заміни пошкоджених елементів.


Цифри
3000 м.кв. виставкової площі
30 днів на розробку ідеї та підготовку проекту
6 днів на монтаж стенду
більше 100 чоловік працювали над проектом
13 вузькоспеціалізованих підрядників на процеси, не пов’язані безпосередньо з будівництвом стенду
1 день на демонтаж
Результат
Дизайн самого стенду спочатку розроблявся спільно з дизайнерами компанії «Ростсельмаш» і нашою командою «Альпака Експо Груп». Завдяки співпраці, ми отримали незабутній і грандіозний стенд! Дане масштабний і грандіозний захід запам’ятався не тільки числом залучених осіб для роботи над проектом, але також і унікальністю представлених конструкцій.
