
ЗАВДАННЯ
Компанія існує більше ста років і ключову роль в її стабільному успіху грає розвиток, який означає безперервний технологічний прогрес. Сьогодні NISSAN без перебільшення можна назвати інноваційним лідером, і не лише у сфері автомобілебудування.
Саме тому презентацію свого автомобіля на Кубку УЄФА компанія провела в новаторському форматі, що в черговий раз відобразило її прогресивність. Організацією участі NISSAN на різних заходів займається агентство «TRO Experience Agency», яке у свою чергу, звернулося до нас із запитом розробити інтерактивний виставковий стенд.
Стенд або симулятор... Навіщо вибирати?
Ідея вуличного стенду, де відвідувачі зможуть насолодитися дивним поєднанням футболу і сучасних технологій – це чи не виклик? Інтерактивне футбольне поле, де кожен бажаючий зможе відчути себе професійним футболістом, перевіривши свою швидкість і реакцію – непросте завдання. Це робота цілої команди вузькопрофільних фахівців – дизайнерів, інженерів, проектувальників, фахівців виробництва, які мали створити максимально реалістичні, комфортні і безпечні умови як для “гравців”, так і для глядачів.


За простотою зовнішньої конструкції – прямокутником 20×10 метрів, необхідно було приховати високотехнологічну «начинку» з величезною кількістю деталей. Усередині стін стенда з різних сторін розмістили три отвори, в які були поміщені «гармати», що вистрілюють футбольні м’ячі. Центр стенду був оснащений спеціальним покриттям підлоги і інтерактивною розміткою – підсвічуванням, яке вказувало на сторону подачі м’яча. «Гравець» повинен прийняти м’яч і забити гол у ворота. З кожною наступною подачею рівень складності підвищувався, змінюючи траєкторію, швидкість і динаміку гри.
Невід’ємною частиною атмосфери став звуковий супровід, завдяки якому відвідувач стенда повністю занурювався в гру. Після кожного забитого гола гравець чув бурхливі оплески і рахунок, який паралельно транслювався на LED-екрані. На вході у внутрішню частину стенду був розташований подіум з виставковим автомобілем NISSAN. І саме на його тлі глядачам був урочисто продемонстрований Кубок УЄФА.


Специфіка будівництва
Створення такої складної високотехнологічної конструкції з інтерактивною ігровою зоною передбачало чимало труднощів.
Технічні питання визначалися і затверджувалися більше двох місяців – конфігурація самого стенда і ігрового залу, звукова система і система безпеки – все розраховувалося буквально по сантиметру. З огляду на, що стенд повинен був розташовуватися прямо на дорожньому покритті Хрещатика, при виготовленні каркаса інженери прорахували градус нахилу дороги, щоб підлога і подіум стенда були виключно рівними.
Команда фахівців з світловим ефектам посекундно налагоджувала функціонал роботи інтерактивної системи освітлення та світлових ефектів, роботу всіх елементів якого необхідно було синхронізувати – це LED-підсвітка в підлозі, дві великі плазми в бічних стінах і система прожекторів для освітлення майданчика. Підбір оздоблювальних матеріалів для стенда відрізнявся особливою скрупульозністю. Необхідно було максимально точно повторити покриття справжнього футбольного поля – адже саме від якості покриття залежить поведінка м’яча під час гри. Штучну траву чорного кольору спеціально під наше замовлення виготовили в Польщі.


Ретельного опрацювання вимагала реалізація систем безпеки футбольного поля. По-перше, потрібно було встановити огорожу в ігровій зоні, щоб захистити відвідувачів стенда, які не беруть участь в грі. По-друге, стелю над ігровою зоною необхідно було затягнути спеціальною сіткою, щоб уникнути влучень м’яча в дах стенда і у вмонтавані там прожектори.
Команда монтажу воістину з ювелірною точністю виконала всі технічні вимоги.
Результат
Як результат, компанія NISSAN успішно провела справжню серію індивідуальних матчів для відвідувачів фан-зони на Хрещатику.
Ліга Чемпіонів УЄФА допомогла компанії донести інноваційність і захоплюючий спортивний дух до кожного. Згідно з офіційно опублікованими даними УЄФА, фінальний матч Ліги Чемпіонів на HCK “Олімпійський” в Києві відвідали 61 561 глядач. Завдяки NISSAN багато з них змогли відчути себе професійними футболістами, і ми раді, що стали частиною цієї події.

