
З чого все ПОЧАЛОСЯ ...
Почалося все з вибору місця для салону. Разом з дилером ми брали участь в технічній оцінці приміщення для салону. У Ferrari є посада фахівця з оцінки відповідності місцезнаходження салону політиці бренду, який вилітає на локацію і дає дозвіл на будівництво після візуальної оцінки розташування шоурума. До уваги бралися тільки локації в центрі міста, стан приміщень та під’їздів до салону в яких часто ускладнено.
ЕТАП ПІДГОТОВКИ
Після остаточного затвердження місця почалася ретельна робота по підготовці до проведення будівельно-монтажних робіт. У Ferrari дуже докладний брендбук, детальне проходження якого – одне з непорушних правил бренду.


РЕАЛІЗАЦІЯ
Кілометри погоджень з італійськими постачальниками, вагони відісланих на затвердження зразків, томи прочитаних правил роботи з брендингом Ferrari – весь підготовчий процес зайняв близько 4 місяців, і лише після цього ми змогли перейти до будівельних робіт по салону.
Якість виготовлення елементів для знаменитого італійського бренду ретельно контролювалося дилером і експертом по якості з боку Ferrari. Робота під щохвилинним наглядом була, з одного боку, складною, а з іншого – неймовірно цікавою і вражаючою. Дуже приємно, коли домівкою для зібраних вручну автомобілів стає вивірений до міліметра салон, який повністю відповідає рівню бренду і якості продукту Ferrari.


Виклик і результат
Самим хвилюючим моментом став заїзд автомобіля через вхідну групу будівлі старої споруди. Ми максимально розширили отвір, наскільки дозволили архітектурно-будівельні служби міста, але ця ширина все одно була на межі допустимого.
Прем’єра шоурума відбулася, і нові автомобілі Ferrari отримали київську прописку.
