Нюанси і тренди в сучасній торгівлі
September 3, 2019

September 3, 2019
З кожним роком обсяг інформації, що оточує нас, неминуче зростає, ми вбираємо інформаційні потоки, і наш вибір сильно залежить від …
… від своєчасності та доступності отримання інформації, її застосовності до наших реалій.
Суспільство перейшло в активну фазу споживання, ритм життя значно прискорився, що вплинуло на формат і швидкість покупок і очікування від них.
Сьогодні відповідний магазин, неважливо онлайн або офлайн, сильно впливає на покупку.
Виставковий стенд – це магазин для професійної аудиторії. Щоб виділитися сьогодні на виставці, недостатньо просто мати яскравий дизайн; Вам потрібно взаємодіяти з аудиторією.
Правила і тенденції рітейлу поширюються також і на виставковий стенд:
1) AR, VR
Проведіть онлайн-екскурсію по вашому виробництву, залучіть відвідувача у свій бізнес-процес або дозвольте йому відправитися у ваш магазин в Нью-Йорку, перебуваючи в Токіо.
2) Індивідуальний підхід
Покажіть на своєму виставковому стенді, що продукт може бути зроблений саме для цього конкретного клієнта – сьогодні кожен хоче купити унікальні рішення, які будуть розроблені спеціально для нього.
3) Соціальні мережі та додатки
Представник клієнта або покупець як і раніше залишається людиною. Заохочуйте його, щоб сфотографуватися на вашому стенді, і робіть прості додатки для публікації фотографій в соціальних мережах і збору контактів – сьогодні віртуальний «рейтинг» вашого бренду не тільки популяризує його, а й підштовхне вашого відвідувача зробити покупку у вас, ґрунтуючись на громадській думці.
4) Відео
Надавайте покупцеві інформацію про ваш бренд дуже швидко. Сьогодні він вже не буде витрачати на вас багато часу: у світі гіпертрофованих інформаційних потоків вам допоможе тільки лаконічне відео.
5) VIP-клуб
Ваш продукт з преміум сегменту? Зробіть стенд більш закритим, щоб весь натовп не проходив крізь ваш стенд. Організуйте вхід усередину через контрольовані пункти.
Ваш клієнт повинен відчувати свою цінність. Опинившись всередині, потенційний клієнт буде розраховувати на те ж першокласне ставлення і VIP-оточення. Тримайте марку.
6) Соціальна відповідальність.
Якщо ви дбаєте про збереження планети для майбутніх поколінь – розкажіть про це своєму клієнтові.
Ходити по магазинах приємніше, знаючи, що частина прибутку піде на підтримку соціальних або екологічних програм. Це може бути суттєвим фактором при виборі партнера.
Завітайте на виставку EuroShop, яка буде проходити в Дюссельдорфі в лютому 2020 року, щоб дізнатися більше про нові тенденції в роздрібній торгівлі і в магазинах.
Ми з нетерпінням чекаємо нового виходу Euroshop, щоб побачити розвиток цього ринку і нові технології для виставок і рітейлу.
Потрібна допомога в проектуванні і виробництві виставкового стенда?
Напишіть нам на email kyiv@alpacaexpogroup.ua або подайте заявку, натиснувши на кнопку нижче