Сучасні тренди в дизайні виставкових стендів
June 25, 2019

June 25, 2019
Виставкова індустрія дуже динамічна і розвивається швидкими темпами. Тенденції постійно змінюються, і всі компанії, які беруть участь у виставках, неодмінно хочуть бути на гребені моди.
За останні роки виставкові стенди стають все більш креативними та інноваційними, включаючи інтеграцію нових технологічних рішень, використання незвичайних матеріалів і акцентування уваги на фірмовому стилі бренду і самобутності компанії.
Багато з тенденцій дизайну виставкових стендів взаємопов’язані. Ключовим моментом є створення захоплюючих і унікальних елементів для залучення уваги, тобто досягнення “Вау-ефекту”. Для цього використовується широкий асортимент інструментів, як технології, розробка макету, меблі та брендинг.
У цьому матеріалі ми вирішили розповісти вам про найбільш соковиті тренди сучасного дизайну виставкових стендів і ще раз нагадати, що від нього безпосередньо залежить запорука успіху участі на виставці.
Технології
Цифрові технології є стійкою тенденцією в дизайні протягом останніх років. Все більше компаній використовують компоненти AR (додаткова реальність) і VR (віртуальна реальність) для взаємодії з відвідувачем стенду. За допомогою VR-окулярів можна провести “віртуальну екскурсію” виробничими потужностями або наочним чином продемонструвати процес виробництва.
На додаток до цього, оформлення стенду може включати “пункт” зарядки мобільних пристроїв. Така очевидна дрібниця демонструє турботу про клієнтів і практичний підхід до співпраці.
Віртуальна реальність на стенді Interpipe, Wire & Tube, Дюсельдорф 2018
LED-екран на об’ємному підвісі на стенді компанії Barco, Integrated Systems, Амстердам 2019
3D-ефект
3D-дизайн знаходиться на піку популярності, тому все частіше при розробці дизайну виставкових стендів використовують тривимірні екрани, голограми і інші системи проектування зображення в тривимірному форматі. Це дозволяє оживити стенд, надати йому творчої нотки і візуально розширити межі простору.
Незвичайні форми
Нові форми втілюють в дизайн виставкового стенду за рахунок нестандартних форм, комбінацій незвичних матеріалів, звивистих ліній, складних конструкцій з відкритими і закритими зонами, великих безшовних лайтбоксів, флористичних і / або світлових акцентів. Оригінальні і “мудрі” стенди привертають більше уваги і вдало виділяються серед конкурентів.
Стенд незвичайної форми Saudi logistics hub, виставка Transport logistic, Мюнхен 2019
Комфортна атмосфера
Одна з найбільш “гарячих” тенденцій дизайну виставкових стендів – прихильність до більш комфортної і невимушеної обстановки. Прості офіційні стенди залишилися в минулому, оскільки комфортні місця для переговорів позитивно впливають на відвідувачів стенду, розблячи комфортним спілкування. У дизайні стенда все частіше використовують інтер’єрне освітлення, меблевий і інтер’єрний декор.
Комфортна переговорна на стенді Samskip, відокремлена дизайнерськими балками від основної площі. Transport logistic, Мюнхен 2019
Натуральні матеріали
Застосування екологічно чистих і придатних для вторинної переробки матеріалів актуально як ніколи, в тому числі і в дизайні виставкових стендів. Оформлення в еко-стилі може включати обробку деревом, живі рослини, імітацію природних фактур, плетені або дерев’яні меблі, натуральні тканини.
Природні мотиви стенду Дарниця, CPhI Worldwide, Франкфурт 2017
Використання дерева на стенді Brembo, Automechanika, Дубай 2018
Увага на освітленні
Виставковий стенд можна порівняти зі сценою, де одним з найефективніших способів створити правильний настрій і привернути увагу до деталей є освітлення. Існує безліч варіантів використання освітлення в дизайні виставкових стендів, враховуючи функцію, яку воно повинно виконувати – створення неформальної обстановки, привертання уваги на певні деталі, як декоративний елемент або для додання стенду високотехнологічної футуристичної атмосфери.
Біле яскраве освітлення на стенді, виконаному в чорних тонах. Надає контраст і елітність. Heimtextil, Франкфурт 2018
Якісно оформлений виставковий стенд демонструє можливості компанії, надаючи інформацію про продукти, презентує фірмовий стиль і ідеологію, привертає увагу відвідувачів і потенційних клієнтів. По суті, виставковий стенд – це практично офіс в мініатюрі, тому дуже важливо приділити особливу увагу його дизайну, який створить сприятливе враження і покаже турботу про клієнта.
Чи плануєте участь у виставці? Фахівці Альпака Експо Груп завжди готові допомогти в розробці макету виставкового стенда для компанії в будь-якій галузі діяльності.